Тест на първото BMW с предно предаване

ВMW отдавна се асоциира като марка автомобили, които предлагат нещо страшно, бързо, със задвижване на задните колела, залепено за асфалта и вечно изпреварващо возило (в последното десетилетие и като кросоувър герой). Преди 4 години обаче баварската компания направи немислимото, предлагайки за първи път в историята си модел с предно задвижване - BMW 2-Series Active Tourer. Тогава германците обясняваха лансирането на този ван като решение на хората от маркетинга, един вид това се иска от потребителите.

4 години по-късно

се оказа, че

маркетолозите

са били прави

Вече като модернизиран вариант втората серия Active Tourer си има своя дял от моделната гама на BMW, различен, но свой. Статистиката сочи, че 80% от купувачите на семейния модел са нови за марката, а най-важен пазар за него, естествено, си остава Германия с 25% от продажбите, следвана от Китай и Обединеното кралство.

С BMW 2-Series Active Tourer няма да стряскате останалите участници в движението, но бързо ще съберете симпатиите им. С пропорции като класически семеен ван Active Tourer е удобен за придвижване и в града, и извън него, като в същото време дава така желаната от нежния пол висока позиция на седене на шофьорското място, почти като модерните кросоувъри.

Основната идея в колата е да е компактна отвън, но достатъчно просторна отвътре. Въпреки неголемите си габарити - 4354 х 1800 х 1555 мм, баварецът предлага сериозно пространство за петима и отлична видимост с големите си остъклени пространства. Междуосието от 2670 мм осигурява достатъчно място за краката на седящите отзад, както и лесно влизане и излизане от купето. Багажният обем от 468 литра може да бъде увеличен до 1510 при преместване на задната седалка напред в сгънато положение.

Гърба на задните седалки може да се сгъва стандартно в съотношение 40:20:40.

Тествах варианта BMW 220i Active Tourer с двулитров бензинов двигател

с максимална

мощност 192 к.с., налични при 5000-6000 оборота. В комбинация с въртящия момент от 280 Nm, който достига в широкия диапазон от 1350 до 4600 об/мин, и перфектната 7-степенна автоматична спортна трансмисия Steptronic с двоен съединител, колата става един от най-пъргавите семейни ванове, които се предлагат на пазара. Ускорението от място до 100 км/ч отнема 7,4 секунди, а разходът на гориво се колебае в диапазона 5,5-6,5 л в зависимост от стила на шофиране. Налично е променливо спортно управление, което повлиява значително на поведението на автомобила. Има и екорежим, който се използва главно при каране в градски условия.

Модификацията разполагаше и с автопилот със спирачна функция (особено ценна при задръствания), Head-up дисплей, озвучителна система Harmon/Kardon, асистент за шофиране и паркиране, както и адаптивни LED фарове (една от най-смислените и полезни екстри в съвременния автомобилен свят).

Като цяло мощностната гама при двигателите на модела варира от 110 до 232 к.с. Всички четирицилиндрови варианти

ползват и

технологията

двойно турбо

- BMW TwinPower Turbo с два турбокомпресора.

Фейслифтът на BMW 2 Series Active предлага нов изглед на предната част с променена радиаторна решетка, подчертаваща елегантно-спортния характер на модела. Промени има и отзад с по-широките изходи на вече двойните ауспуси за всички четирицилиндрови варианти, налице са два нови външни цвята Jucaro Beige и Sunset Orange (за тестовия модел), както и шест нови дизайна на джантите в размери 17, 18 и 19 цола. В обзавеждането на купето е нова материята Sensatec, кожената тапицерия и новият електронен селектор на предавките.

ПОКАЖИ КОМЕНТАРИТЕ
Когато обичаме и мразим партньора си едновременно
Най-странните фетиши в секса
Котките наистина ли пазят от лоша енергия?
Неочаквано 93-годишният Клинт Истууд се появи на публично събитие (Видео, снимки)
5 храни, които повдигат настроението, според науката

Напишете дума/думи за търсене