Георги Милков учи млади журналисти как да разпознават фалшивите новини

Медийната грамотност и отговорността за създаване на медийно съдържание днес, когато “всеки е медия”. Това са само част от темите, които журналистът от вестник “24 часа” ще засегне като лектор в събитието, организирано от дружеството за ООН в България. Освен него опита си ще споделят Леда Владимирова от Би Ти Ви, както и Васил Койнарев, главен редактор на Uspelite.bg.

За отговорността за създаването на медийно съдържание по теми от ежедневието на български младежи ще разкажат създателите на 7 Talents и познати лица от техните продукции, както и LoveGuide.

За ролята на новите технологии и изкуствения интелект в създаването, но и в борбата с фалшивите новини ще разкаже д-р Преслав Наков, който пристига в България директно от Катарския институт по компютърни изследвания (QCRI). Опита си от една от най-успешните кампании за фалшиви новини “Жълт байрак” ще разкаже Ивайло Ботушанов от Saatchi & Saatchi Sofia. Елисавета Белобрадова, съосновател на сайта “Майко мила!” ще говори за отговорността да бъдеш онлайн инфлуенсър, следван от хиляди потребители. Крис Захариев, Ясен Атанасов и Анастас Шипков ще споделят повече за това какво е да си инфлуенсър за своите връстници и какво се крие зад проекта им “Да се изгубиш нарочно”.

Събитието се провежда на 11 ноември, от 17 ч в столичен клуб.

ПОКАЖИ КОМЕНТАРИТЕ
Анатомия на женския оргазъм
Фабинг - новата дигитална зависимост
Хвърлиха предмет по Ники Минаж по време на концерт (Видео)
Чао на бръчките около очите

Напишете дума/думи за търсене