Астрономи: Небесно тяло, навлязло в земната атмосфера преди 5 г., е дошло от друга планетна система
19 Април 20191050

Учени от Харвардския университет заключиха, че небесното тяло, което навлезе в земната атмосфера през януари 2014 г., е дошло от друга планетна система в диска на Млечния път, съобщи Сайънс алърт.

Били анализирани свързани с поява на метеори случаи, които са регистрирани в базата данни на Центъра за изследване на околоземни обекти на НАСА. Специалистите открили информация за обект, който се движел със скорост 60 км/сек към Земята, минавайки край Слънцето. Те смятат, че небесното тяло било с диаметър 1 метър, тъй като изгоряло в атмосферата и не достигнало до земната повърхност, предава БТА.

Учените освен това изследвали траекторията на обекта въз основа на скоростта му и установили, че той не бил гравитационно свързан със Слънцето, т.е. не орбитирал около светилото.

Обектът се движел толкова бързо, че преодолял гравитацията на звездата, която не оказала почти никакво влияние върху маршрута му. Това е възможно единствено ако небесното тяло се е формирало далеч извън пределите на Слънчевата система.

Вижте внука на Доган и снаха му

Миналата година почетният лидер на ДПС Ахмед Доган стана дядо на момче.  Бебето носи името Адмир.  Родителите на бебето живеят на семейни начала. Майката се казва Памела, а любовта им с Демир пламва малко преди да забременее. Памела радва последователите си в инстаграм с многобройни снимки с известното внуче

Името на принцеса Даяна е замесено в съдебните документи за Джефри Епстайн

Името на принцеса Даяна се споменава в съдебните документи, свързани със самоубилия се в затвора Джефри Епстайн.  Бизнесменът, който почина в килията си, е бил приятел с принц Андрю повече от 10 години. Въпреки че няма данни Даяна лично да се е срещала с него, бивш майстор от кралския двор твърди, че Епстайн се е срещал с "нейната секретарка и

Моника Валериева се снима гола в тоалетната

Плеймейтката Моника Валериева отговори на хейтърите си с провокативна снимка в инстаграм акаунта си. Тя се снима чисто гола върху тоалетната чиния (като изключим сребърните ѝ токчета) и отдолу написа на английски език: “Намерих най-доброто място, за да отговоря на всички вас, които коментирате живота ми, без да съм ви молила”.

Мира Добрева с провокативни снимки за рождения си ден, посрещна го край морето

Журналистката Мира Добрев посрещна рождения си ден край морето.  Водещата навърши 47 години преди два дни и отбеляза повода със снимки от плажа и дълъг пост в социалните мрежи. Освен, че лети от щастие, водещата показа и страхотна фигура.  Вижте какво написа Мира Добрева за рождения си ден: Разбира се, че мога да Ви кажа

Китайски археолози откриха надгробна плоча на над 1 200 години

Китайски археолози откриха надгробна плоча на над 1200 години в село Чънди в северната провинция Хъбей, заявиха от местния отдел за защита на културното наследство. Те разчетоха надпис от 478 йероглифа, който разказва за живота на погребания в гробницата Лиу Шънхуей и семейството му, живели през династия Тан (618 г. – 907 г.

Петя Дикова посреща за първи път празника като майка

Чаровната тв водеща в момента не е на екран, не само защото предаването COOL...T по Би Ти Ви е в летен отпуск, а защото сега изживява най-сладките мигове в живота си - тези на майка. Тя роди сина си Александър в края на април, а от около две години е и в ролята на любима жена и муза на поета Илиян Любомиров.

Здраве: ★★ Любов: ★★★