Уфолози открили в Гугъл мапс база на колонизатори на Марс (Снимки)
07 Юни 201912440

Уфолози открили в приложението за карти на Марс Google Mars "вход за подмарсова база", твърди esoreiter.ru.

Източникът им споменава, че най-известните снимки на Марс съдържат нещо невероятно. От едната страна се вижда „фигура“ на скалите, подозрително сходна с главата на демон.

"Хуманоидното лице е ясно видимо с очи, нос и уста, както и с "демоничните" си рога", пише сайтът.

На споменатите снимки има и пирамиди наблизо, сходни по структура с тези в Египет. "Монолит на Фобос, Ангар... удивителни форми на пейзажа - част от ненапълно проучените факти, които предизвикват разгорещен дебат", пише в статията.

Тайванският уфолог Скот Уоринг и други независими космически изследователи не веднъж са цитирани от сайта във връзка с хипотезите им, че има разумен живот на Червената планета, но марсианците се крият от неблагоприятните условия на живот в дълбините на планетата. Затова имало косвени доказателства за хора, които си спомнят свои минали животи, в които са били марсианци и извънземни, за които се твърди, че са базирани на Марс от дълго време.

ТЕЛЕЦ: Обрат

РАБОТА В началото на седмицата се заредете с добро настроение и погледнете на света с усмивка. Не се разсейвайте с незначителни занимания. Възможен е неочакван обрат, който може да повлияе и на професионалния ви път. От понеделник ще усложните сами работата си заради вашата чувствителност към отправената ви критика

Отиде си първата любов на Джон Ленън

Астрид Кирхер не е просто официален фотограф, тя е причината за сресания бретон, саката без ревери и всичко, което отличава Бийтълс Съпругът й се отказва от групата, а Джон й пише любовни писма Астрид Кирхер е прохождаща 22-годишна фотографка, когато през 1960 година съдбата я среща случайно с "Бийтълс"

Илон Мъск кръсти детето си на скоростен самолети няма да определя пола му

Изобретателят има 6 момчета - любовта на неговия живот. Най-голямата му болка е загубата на първородния му син Невада      Александър И петимата му по-големи наследници ходят на училище, създадено от милиардера Х АЕ А-12.Така нарече шестия си наследник бизнес магнатът Илон Мъск и озадачи света. Последните седмици всички говорят за

Тази година абитуриентите по къси панталонки или с официални рокли

Тази година абитуриентите изтеглиха късата клечка и може да се разминат с баловете. Но пък изпращанията вървят вече с пълна сила. А стайлингът, който може да се види сред дванайсетокласниците, е в двете крайности. Едните са с вечерни рокли и костюми. Използват възможността да облекат тоалетите, които вече са си купили за бала, а пък не е сигурно

Магнитното поле отслабва: аномалията расте между Африка и Южна Америка с 19 км/ч

Учените излязоха с шокиращо откритие: магнитното поле на Земята отслабва. Магнитното поле е жизнено важно за живота на нашата планета, тъй като ни предпазва от космическата радиация и заредени частици от слънцето. Голям регион с намалена магнитна интензивност е наблюдаван между Африка и Южна Америка, наречен Южноатлантическа аномалия

Джон Сина чука и бяга

Една от големите звезди на кеча Джон Сина е безотговорен, търси секс, а после бяга и не иска да поеме отговорност. Откровението направи бившата му колежка и годеница Ники Бела пред американското издание "Ю Ес Уикли". 36-годишната Ники се загаджи с Джон, който освен в кеча вече се бе прочул и в киното, през 2012 г

Здраве: ★★★ Любов: ★★★★
Късмет: ★★★ Работа: ★★★★

Праправнукът на съветския политик Йосиф Сталин Селим Бенсад съди баща си Хосин заради наследството на своя прадядо в Русия. Това съобщава "Московски комсомолец". "Селим е роден през 1971 г. в семейството на Галина Джугашвили, дъщеря на най-големия син на Сталин Яков Джугашвили и съпруга й Хосин Бенсад", съобщава изданието

1. В началото на пандемията от коронавирус съмнявахте ли се, че такава болест въобще съществува и че е опасна? а) Не, слушайки как се разпространява по цял свят, знаех, че колкото по-бързо държавата вземе мерки, толкова по-добре. б) Мислех, че не е толкова опасен и мерките целят да забавят икономическото ни развитие

Броят им веганите в Европа и САЩ се е удвоил за 10 години Пандемията COVID-19 накара учените по целия свят да се замислят върху това кои хранителни навици са здравословни, пише руският информационен сайт gazeta.ru. Някои лекари смятат, че яденето на месо допринася за развитието на болести, докато диета на растителна основа намалява риска от нова

Принц Хари е инициатор на решението с Меган да започнат нов живот

Роби Уилямс ще става телевизионен магнат?

Певецът Роби Уилямс сподели плановете си да се отдалече от музиката и да се превърне в телевизионен магнат, съобщи Метро. "Тръгвам по нов път - телевизията - каза Роби Уилямс

"Ла Лига" се завръща от 8 юни!

Дългоoчакваната новина за феновете на испанския футбол е факт! Премирът на Испания Педро Санчес оповести днес, че футболното първенство в страната има "зелена светлина" за рестарт от седмицата