Мая Бежанска дава горчив урок на разпасания си мъж

Мая Бежанска е в екипа на “Отворена брачна двойка” заедно с актьора Пьотър Кшемински под режисурата на Андрей Калудов.

Мая Бежанска играе в “Отворена брачна двойка” като шемет

Не мога да измисля по-меко сравнение за присъствието ѝ на сцената на Нов театър - НДК.

Там гостува спектакълът на шуменския театър като част от афиша на летния фестивал на Нов театър. Жалко, че това представление ще си замине от столицата и моите думи остават за историята, а не за информация. Фестивалът така е структуриран, че да гостуват постановки на провинциални театри с тамошни артисти, но с участието на софийска звезда.

Мая Бежанска е в екипа на “Отворена брачна двойка” заедно с актьора Пьотър Кшемински под режисурата на Андрей Калудов. Много ясно, че тя става център на представлението, и това май е влизало в плановете на режисьора, който е известен като отличен занаятчия в позитивния смисъл на това понятие. За да стане женската роля доминанта, е помогнал и авторът на текста, италианският майстор на комедията Дарио Фо, който адресира пиесата към жена си, не по-малко известната актриса Франка Раме. Мая е в ролята на Антония - съпругата на мъж, който не само не спира да хойка по други жени, но и претендира да превърне в теория изневярата като “отворена брачна двойка”. Антония го търпи, търпи, пък запретва ръкави и започва да му го връща тъпкано.

Тя построява един виртуален свят от ухажори и авантюри, които подлудяват съпруга Манфреди. Също като милионите мъже по света и този хитрец иска да прави колекция от безброй любовници, докато съпругата му го чака смирено у дома и се грижи за домакинството.

Мая показва зрелищно точката на поносимост у своята героиня, за да превключи към театъра на въображаемите приключения и мъже. Тя се развихря в инсценирането на авантюрите, за радост на дамската половина от публиката, която я награждава с ръкопляскания, сякаш гледа опера с виртуозни арии. Наистина голямо удоволствие е да гледаме Мая Бежанска, която обикновено е скрита на сцената на своя театър - Столичния куклен театър.

Представлението предлага прекрасно пасване между текст и сценична визия. Сценограф е Диляна Асенова, музиката е на Дони.

ПОКАЖИ КОМЕНТАРИТЕ
Акнето – митове и легенди. Споделено от дерматолог
Как лошият шеф пречи на любовта
След Милано и Торино забрани пушенето на открито
Есенната колекция на "Диор" връща в Холивуд от 30-те и света на Марлене Дитрих
Защо ружът е толкова важен за грима

Напишете дума/думи за търсене