Откриха вода на планета, на която може да има живот
12 Септември 2019570

Астрономи за първи път откриха вода в атмосферата на планета K2-18b. Водата в комбинация с благоприятната температура на планетата означава, че там може да има живот, съобщи BBC, цитирана от vesti.bg.

Новите космически телескопи ще могат, според учените, през следващите 10 години да определят дали газовете, съдържащи се в атмосферата на K2-18b, се произвеждат от живи организми. Резултатите от изследването са публикувани в списанието Nature Astronomy.

„Спиращо дъха откритие“

Проф. Джована Тинети, изследовател от University College London нарече откритието „спиращо дъха“. „За първи път открихме вода на планета, разположена в обитаема зона, където температурата позволява присъствието на живот“, казва тя.

Тази планета е два пъти по-голяма от Земята, температурата на нея - между 0 и 40 градуса по Целзий - позволява на водата да остане в течно състояние.

Планетата се намира на 111 светлинни години от Земята, което означава, че е твърде далеч, за да стартира сонда там. Единственото, което остава, е да изчакаме появата през 2020 г. на ново поколение космически телескопи, които могат да анализират състава на газовете в атмосферата на K2-18b и да определят дали има произведени от живи организми, заяви участникът в изследването д-р Инго Уолдман. "Винаги сме искали да знаем дали сме сами във Вселената. През следващите 10 години ще разберем дали има химически елементи в атмосферата на планетата", допълва той.

Кой е новият любим на Никол след Гришо, вижте го (Снимки+видео)

Музикалната звезда Никол Шерцингер смени тениз звездата Григор Димитров с ръгбист в Лондон,  който е видяна да вечера по-рано тази седмица. Това инфомира TheSun  по повод слуховете кой е новия близък до Никол. Вътрешни на американското издание X Factor, където тя е жури и треньор, твърдят, че двамата са си чатили и флиртували

Александра Петканова влиза в “Гласът на България”

“Алекс е на снимки за “Гласът на България”, а ние с Габриелчо сме си вкъщи”, казва в последния си влог в ютюб канала си Даниел Петканов. Така става ясно, че съпругата му Александра Петканова ще бъде част от екипа на музикалното шоу. Кастингите за участниците вече приключиха, а от малкото информация, която Александра има право да сподели

ОВЕН: Признание

РАБОТА Помислете за начина, чрез който в началото на седмицата да докажете правотата си пред ръководството и да получите заслужено признание. Не налагайте волята си емоционално, с инат и агресия, защото пак ще получите отказ. От понеделник организирайте и проведете важните си работни срещи, може и на делови обяд.

Манчева с разкопчана ризка

Бившата футболна съпруга Елеонора Манчева по чудо не предизвиква катастрофи по пътищата. Тя шофира с изключително секси визия зад волана. Фризьорката, която от известно време има връзка с банкер, показа как управлява автомобила си. Тя е стилно облечена, но бялата й ризка е разкопчана и отваря огромно деколте.

Кейт Мидълтън с необичайна визия: замени роклята с панталон (Снимки)

Херцогинята на Кеймбридж Катрин показа как трябва да изглеждат работещите момичетата. Мидълтън се появи с панталон и сако на събитие в благотворителна организация, а модните критици определиха визията й като пример за това как трябва да изглежда една модерна бизнес дама, пише „Мирър”. Кейт и принц Уилям присъстваха във вторник на събитие към

Никол Станкулова отбеляза 1 година, откакто е майка

Красивата синоптичка на Нова тв отбеляза една година, откакто даде живот на дъщеричката си Теа. Тя написа емоционална публикация в личния си профил в инстаграм: “1 година! Дори не бях подозирала колко е силна майчината обич, колкото и банално да звучи! Година,в която всичко друго някак мина на заден план

Здраве: ★★★★★ Любов: ★★★★★
Късмет: ★★★★ Работа: ★★★★★

Кшищоф Виелицки (на снимката) - легендарен полски алпинист, автор на първото зимно изкачване на Еверест и петият човек в света, изкачил всички осемхилядници, ще бъде гост на 19-ия международен фестивал на планинарското и екстремно кино в Банско. “Банско филм фест” започва в сряда и в рамките на пет дни освен разтърсващите кадри с много адреналин

Средната полезна площ се увеличи рязко през тази година заради тристайните апартаменти Средната полезна площ на новопостроените жилища в България през 2019 г. рязко се е увеличила и от 84,2 квадрата през третото тримесечие на 2018 г. е стигнала 97,3 квадрата през третото тримесечие на тази година.

ГДБОП разби трета наркобанда на Сако, продавали по барове в София Над 10 столични наркодилъри арестуваха антимафиотите от ГДБОП в понеделник. Повечето са гравитирали в миналото около подсъдимия по две дела бос Стефан Бонев-Сако, научи “24 часа”. Мащабната акция се проведе в няколко квартала едновременно